[sacred] Bonus CD с "DVD Live in Milan" або я не поняв

info на depechemode.od.ua info на depechemode.od.ua
Сб Ноя 11 00:35:54 MSK 2006

> я не поняв, шо, закачати неможна вже? у москалів місце закінчилось?
> DM Live In Utrecht 14/12/82 відео нікому вже не треба?? чи шо там
> трапилось? мабуть краще було б не во флакє заливати той бонус,  а
> по-дідовьски, у мп3? можу сграбити... але я думаю що майже у всіх той бонус сіді є.. чи ні?

> соррі за мову...

як це не треба ?
ти що, сказився ???
треба, дуже треба :)))
скільки місця вона займає??? милом відіслати, наприклад, бо я до Києву
ще не скоро приїду ((((
о, в мене є якісь концерт (ROCKSCENE 1985), записувало французьске
телебачення, та тож на ДВД
та гидота, мисця немає

 info                          mailto:info at depechemode.od.ua

!DSPAM:4554f7b2211748886384723!