[sacred] НА: Перекличка:)

Kir Kolyshkin kir на sacred.ru
Чт Фев 11 16:14:19 MSK 2010

On 02/11/2010 03:57 PM, Росинка wrote:

> Бьюсь  головой  об  стенку  от  неудачной  шутки, но все равно не могу
> понять кто такие оуновцы!!!:))))))))

У рамках програми підтримки оффтопiка:

http://uk.wikipedia.org/wiki/Організація_Українських_Націоналістів

Організа́ція Украї́нських Націоналі́стів (ОУН) — український
громадсько-політичний рух, що ставить собі за мету встановлення
Української Соборної Самостійної Держави, її збереження та розвиток.
Визначивши себе як рух, а не як партія, ОУН засуджувала всі легальні
українські партії Галичини як колабораціоніські. Заснована 3 лютого 1929
року, легалізована в Україні у 1993 році.

ОУН виникла внаслідок об'єднання Української Військової Організації
(УВО) та студентських націоналістичних спілок:

     * Групи Української Національної Молоді;
     * Легії Українських Націоналістів;
     * Союзу Української Націоналістичної Молоді.

Якщо хто не розуміє мову, то от по-москал... по-російському:

http://ru.wikipedia.org/wiki/Организация_украинских_националистов